eMaffia.hu gengszter szerepjáték

eMaffia hivatalos fóruma
Pontos idő: 2019.05.24. 02:53

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Véleményem a játékról
HozzászólásElküldve: 2019.03.29. 22:56 
Offline
kezdő

Csatlakozott: 2016.10.10. 19:09
Hozzászólások: 7
A játék kezdete a kezdőknek szánt küldetések, és néhány később elérhető dolog miatt érdekes, és az értékek játszmája még nem zavaró. Mivel szinte minden kezdőknek szánt küldetés hasonló tematikájú(Csinálj meg ebből X-et, szerezz valamiből X-et), és nem pont kézre eső, így egy idő után nem lesznek érdekesek, és valószínűleg ennél a szituációnál a dolgok nagy részét elértük, így a játéknak az kissé izgalmas részét azok szolgáltatják egy darabig attól függően, ki mennyi ideig találja érdekesnek az időközönkénti kattintgatást. Ahol először nagyobb pénzmennyiséghez lehet jutni általában kémkedésért, és támadásért cserébe, az a család. A családtól kapott pénzből elérhető időn bellül a játék többi részét is ki tudjuk próbálni, így a játék közelebb lesz az unalmassá váláshoz.

A játék egyik problémája a véletlenszerűségre alapozás.
A játékosnak a játék legtöbb pontján egy kattintással el tud indítani egy műveletet, viszont művelet sikerességét nem tudja befolyásolni. A gyakorlottság szimulálására az esély mutató jó ötlet, de ezt csak időközönti kattintásokkal lehet növelni, ami a tehetséget, és a gyakorlottságot nem teszi próbára, de a türelmet, és a monoteitást annál inkább.

A játék másik problémája a számok harca.
A legtöbb két játékos közötti attrocitást a számok döntik el, és az értékek növelése néhol pénzbe, néhol pénzbe, és türelembe kerülnek. Emiatt felmerül a nagy különbség, és egyéb problémák. Ezt a problémakört az autómata szintnövekedéssel, és a skill árak megváltoztatásával próbálták megoldani, ami a nagy szintű gazdag játékosokra nem volt nagy hatással, a szegényebbek/kissebb szintűeknek vagy nehezítette a fejlődését, vagy nem. A nagy szinten lévő játékosok mennyisége miatt az autómatikus tapasztalat növekedés a nagy szintűeket még nagyobb szintre viszi, ami miatt küzdőtárs hiánya miatt nem tud támadni, cserébe őt mindenki támadhatja. Mivel a szint nagysága nem feltétlenül egyenlő az erő nagyságával, a szint funkcióját valószínűleg változtatni kéne.
A számok harcára egy megoldás lehetne egy taktikát, vagy egyéb dolgot igénylő rendszer kialakítása.

A játék többi problémáját a fejlesztés ritkasága, rossz, és játékot érdemben nem megváltoztató fejlesztések bevezetése, és a játékos állomány jelenlegi mennyisége teszi ki.
A fejlesztés hiánya és a játékos állomány csőkkenése valószínűleg a tyúk, és tojás létrejövetel sorrendjének kérdéséhez hasonlít. A játékos állomány valószínűleg a fejlesztések, és egyéb fejlesztői hírek ritkulása miatt kezdett csökkenni. A játékos állomány csökkenése miatt a fejlesztések/módosítások száma mégjobban lecsökkentl, és az aktív játékos állomány 20 körül mozog jelenleg. A játék legtöbb problémájára érkeztek jó ötletek, így azok bevezetése jó megoldás lehet.

_________________
Most már csak a fórumon vagyok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 1 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron