[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
eMaffia.hu online gengszter / maffia szerepjáték • Téma megtekintése - Napi xp helyett ösztönzés

eMaffia.hu gengszter szerepjáték

eMaffia hivatalos fóruma
Pontos idő: 2019.06.18. 13:51

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 56 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Napi xp helyett ösztönzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.11. 10:20 
Offline
katona
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.21. 11:11
Hozzászólások: 290
Többször leírtam hogy most van egy napi xp növekedés a rendszer által,de minek?

Aki megtud győzni hogy mégis csak van értelme a regisztrációtól a végtelenségig,akkor annak átadom az összes autómat a játékban és fizetés nélkül beállok a családjába kémkedni és fosztani!

A jelenlegi rendszerben mindenki kötelezően kap minden nap xpt,elvileg a kialakult szakadék állandósult a régiek és a kevésbé régiek között,ez a jelenlegi rendszer semmire sem megoldás,igazából beállítja a szakadékot,mert azok akik fent vannak és nincsen elég célpontjaik,azok is kénytelenek szinteket lépni és azok akiket igazán érint ez a probléma azok eléggé aktívak,a játék külön szívatja most őket,de erősebb fegyvert nem ad a kezükbe,viszont szinteket azt igen, az alacsonyabb szinten lévő játékosok megtámadhatják őket,ha akarják,ők viszont szinte senkit sem tudnak,a játék viszont ezáltal kényszert alkalmaz,adhatna inkább helyette értelmet és kedvet a szintlépésnek!

Milyen következményekkel jártak a kötelező szint lépések?
Ahogy olvastam fórumon,magasabb szint,ennek megfelelően pár skillel több és kevesebb célpont,magyarul ingerszegényebb,vulgárisan: szarrab lett a játék.
Semmit nem oldott meg ez a kötelező szint lépés,csak a játék megítélésén rontott,a szint lépés nem egyenlő a fejlődéssel,ahogy a játék élmény sem tolódott jobb irányba,inkább hajlik a rosszabb felé,mondjuk ki és tudassuk hogy ez nem jó,változtassunk rajta.
Ha valamilyen fejlesztés nem válik be akkor meg kell változtatni,máshol is ez már csak így van,egyszerűen ennyi lenne a megoldás,most sem a játékos nem fejlődik(csak szintet lép),sem a játék.

Szerintem be lehetne határolni a fejlesztéseket szintekhez kötve,szerintem erre a három részre oszlik a játék és a játék szintekhez adódó problémái,én ezekre is osztanám fel:

1. Az 1estől a 10es szintig,eddig kapnának +4%ot a kezdő játékosok,SEGÍTSÉGNEK,hogy ne tudjon senki sem lent megállni és tönkre tenni az újjak játékát,ez az elején amikor minden bűnözés szinte automatikus börtönnel jár még kifejezetten jó és hasznos lenne,a 10 es szinttől elérhető a játékban a chat az NC,ezzel lezárul a 10es korszak a játékban.

A 10estől a 30asig egy átmeneti szakasz van,nem gondolom hogy bármire is szükség lenne ezeken a szinteken,a szint megállás kb a 30as szint kőrül szokott megkezdődni látványosabban.

2. Ezután jön a 30astól kezdődők csoportja,30as szinttől lehet elérni a doni rangot,kb itt szoktak megállni a szint megállok(ahogy én is tettem anno),innentől kell ösztönözni minden félével hogy mégis csak jobb lesz nekem ha nyomok pár bűnözést és esetleg kiteszek pár megbízást.

3. Ez utáni már a sokkal nagyobbak szintje jön(Luparától felfelé),végre megduplázódhatna az AK sebzése,esetleg kapnának jobb védelmet is,mert fent ez az alapvető probléma,a fegyverek és a célpont,a célpont vagyis a játékos állomány növelése jutalmazással jobban elérhető mint kényszerrel,4%os napi xpnél ha lenne kedvem akkor gyorsabban felérhetnék odáig,de nincsen ami ösztönözne,ahogy mást sem ösztönöz semmi sem és még ráadásul egy régi nagy hiba sincsen még megoldva,vagyis az AK47es megerősítése(most komolyan ekkora probléma átírni pár adatot…).


10es szint felett(de javarészt a 30as szinten esetleg megállók,vagy a lapurát ép hogy elérők miatt) ezekkel lehetne megoldani hogy növekedjenek saját akaratukból a játékosok és fejlődjenek,mert játszanak és mert saját akaratukból akarnak. Lehet csemegézni bármit belehetne vezetni ezekből ami tetszik:

- Szintekhez sávosan skilleket lehetne kötni,erre volt egy ötletem,az más célból volt annál kevesebb skillt adhatna mint amit oda írtam,de továbbra is csak a 30as szinttől lehetne kapni sávosan növekvő skillt,egy kis változtatással miért ne működhetne?(de ez csak egy ötlet,van még itt sok :P ).

- Szintekhez külön lehetőségeket kötni,mint ahogy most is van a donokkal ,jó ötlet volt a minimum szint megállapítása hozzá,de alapból a megbízások kirakásánál is van,lehetne ezt tovább ranghoz kötni a családokban.

- Mindenki adózhatna a 10es szint felett(ez csak egy példa,hogy értsétek hogy mire gondoltam) :
1es szinttől 9esig adómentesség
10es szinttől 39esig 30miliófelett 6%
40es szinttől 49esig 50miliófelett 5%
50es szinttől 59esig 60miliófelett 5%
60as szinttől 69esig 70miliófelett 4%
70es szinttől 70miliófelett 3%

- Szintekhez aranyakat kötni,nem sokat,de sok szint sok aranyat hozhatna,teszem azt szintenként 1 vagy 2 arany,ez a 30as szinttől kezdődhetne (elejét lehetne venni a multizásnak a 30as szinttel és rend szerint 30ig mindenki eljut).

- Szintek után lehetne akár pénzt is adni,ez is szigorúan a 30as szinttől,csekély mértékben adna a rendszer,de mégis csak adna valamit,vagyis jutalmazná a játékost,ez lehetne olyan 5 szintenként 1 millió,ez sem adna annyit hogy megérje multit regisztrálni és kockáztatni vagy család nélkül tengődni,ez csupán gesztus,egyfajta jutalmazás a játék részéről.

- Szintekhez köthető napi fejlődés ami 30as szintig nem engedne napi 10 szintnél nagyobb fejlődést,még akkor sem,ha a megbízások amiket kirakott a megbízó sokkal több szinttel vinnék feljebb a napi 10nél,ezzel is meglehetne nehezíteni hogy 1 nap alatt felhúznak egy multit a semmiből és a 30as szint elérése után átvehessen egy családot,ez kifejezetten multik ellen szólna és mérsékelhetné a multik gyors fejlődését,hogy ne lehessen egy délelőtt pár megbízással valakinek a semmiből egy új multi karaktere akit donná is tudna tenni,a régebbi karakterétől ne tudjon átmenteni vagyont(közte a családját)ha hirtelen forró lenne a lába alatt a talaj,nem hinném hogy egy vagy két nap alatt egy átlagos új játékos elérné a 30as szintet,ez önmagában szerintem felhívja magára a figyelmet.

- Vannak példák az egyik topicban a fegyverekre,lehetnének új fegyverek,kérdem én tudatlanul hogy most komolyan olyan nagy gond +2 pontot hozzáadni az AK gyorsaságához,5 pontot a pontosságához és megduplázni a sebzését mióta felmerült ez a probléma? (egyszerűen csak növelni kellene az értékeken),meg 80 szinten be kellene dobni egy még erősebb fegyvert és már most elejét lehetne venni a jövőbeni hiányosságnak betennék egy még erősebbet 100ason(ez picit életszerütlen,mert a 100as szintet nem érik el már annyian,de azért mégis csak megcsinálnám hogy ne lehessen véletlenül sem több gond a fegyverek hiánya miatt),bakker csak ennyi és megszűnne egy régi folytonosan visszatérő gond,vége lenne a fórumon a sírásnak és még egy gond ki lenne pipálva,a játék megítélése(ami szerintem igenis fontos)kapna egy nagy+t!

- Szintekhez lehetne kötni a bérléseket,mondjuk 40es szint alatt senki sem tudna bérelni,a lottó és az NC bérlése mindig nagyon népszerű,pedig a többi is nagyon túl van árazva.

- Szinthez kötött új chat,aminek lehetne kocsma a neve(elvégre magyar a játék),a belépéséhez el kellene érni a 40es szintet és ki kellene pipálni hogy a belépő márpedig elmúlt 18 éves,moderátor nélkül mindenről,minden nyelven és hangnemben lehetne oda írni,ott kiadhatná mindenki a fáradt gőzt,akár jól kianyázhatnák is egymást és utána minden menne tovább zökkenő mentesen a játékban,az NCben meg mehetne kulturális hangnemben tovább az ami ott van most is.
Ez a felvetés mindig el van vetve pedig szükséges,mert az NCben szinte semmit sem lehet írni,itt a fórumon is megeshet a tiltás,akkor hol lehetne máshol fékek nélkül a játékos társakkal eszmecserét folytatni?(a játék berkein belül ezt tartom amiket eddig leírtam a legfeleslegesebbnek,de ha enyém lenne a játék,akkor megoldanám hogy ez is legyen).


A jutalmazás márpedig kifizetődik,a játékos nem szarozza le a játékot,helyette azt mondja hogy jó és élvezi,a játékosok is szívesebben ajánlják másoknak.
Emaffia is könnyebben reklámozná a játékot,megszűnhetne a kényszer,helyette újítások által ösztönzés lenne az új célirány,az eventekre is szükség lenne,ez is jól mutathatna a reklámokban és ha lennének akkor az új eventek behozása is,a játékélményt lehetne erősíteni egy kis változatossággal.

Reklámozni akár csak egy egyszerű emailon keresztül is lehetne ilyesmikkel,mert lennének olyan fejlesztések amiket a célközönség is szívesen lát,pozitívnak könyvel el és nem egy fejlesztést ami csak van mert adott egy probléma és kész,mint például ez a napi xp növekedés ami nem is vált be,talán kevesebben távozhatnak többen vissza térhetnek,az új játékosok sem azt látnák hogy semmi remény semmire és hiányosság hiányosság hátán,köztudottan előbb veszi észre az ember a kevés negatívumot mint a sok pozitívumot,ezért arra kellene törekedni hogy még kevesebb negatívum és még több pozitívum legyen.

Nem hinném hogy valami bölcs mágus lennék,meg azt sem hogy ezzel sok új dolgot írtam volna le.

_________________
Nincsen lehetetlen... csak tehetetlen ember!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Napi xp helyett ösztönzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.11. 14:19 
Offline
katona

Csatlakozott: 2016.08.01. 07:56
Hozzászólások: 366


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Napi xp helyett ösztönzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.11. 16:48 
Offline
eMaffia Alvezér
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.18. 13:09
Hozzászólások: 1198
most osztom Vegita véleményét,olvasni is fáradt vagyok,de ilyen hosszúakat meg pláne


/"A barátság igazi dicsősége nem az egymás felé kinyújtott kéz, nem a kedves mosoly, nem is a társaság öröme, hanem az a lelki - szellemi megvilágosodás, amelyben részed lehet, amikor rádöbbensz, hogy egy embertársad hisz és bízik benned."/ Ralph W.Emers


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Napi xp helyett ösztönzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.11. 17:32 
Offline
katona
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.21. 11:11
Hozzászólások: 290
Ne gondoljátok hogy könnyebb leírni...

Sajnos az a tapasztalat hogy mindent szájbarágósan,aprólékosan megmagyarázva kell írni,különben nem érti senki sem.
Sajnos itt meg hatványozottan igaz.

_________________
Nincsen lehetetlen... csak tehetetlen ember!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Napi xp helyett ösztönzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.14. 06:23 
Offline
katona

Csatlakozott: 2016.01.11. 19:28
Hozzászólások: 319
Boccs,hogy foglalkozott vele és időt energiát szánt rá,hogy összeszedje a gondolatait és leírja úgy,hogy minden részletre gondoljon és érthetően és részletesen kidolgozza a mondandóját,ráadásul több témában. Szégyeld magad A profi,hogy dolgoztál vele, ráadásul vagy 8 topikot nyitottál. Éljenek a kétsoros kidolgozatlan ötletek, amit 12 másodperc elolvasni és eMaffia majd rögtön elpöcköl,hogy nincs kidolgozva,mit kezdjen vele. Ha meg kidolgozod,akkor a játékosok nagyrésze el se olvassa,mert ezekszerint nem tud rendesen olvasni, vagy nem tudom,mert igazából az egészet értően,normálisan elolvasni nekem 2 percbe telt. És az új tapasztalat alapján ezt már úgyse olvassátok, szóval már mindegy mit írok.

A fegyveres részhez annyit fűznék hozzá,hogy az eredeti Santiago egész részletesen kidolgozta az új fegyverek témakört, nagyjából 99%-ig elvitte, elég sokan beszálltak az öteletelésbe is és a végén az a válasz érkezett,hogy jó-jó,de nincs tökéletesen kidolgozva. Úgyhogy ezek az ötletek,hiába olyan hosszú, még mindig nem elég és ki lesz pöckölve. Ráadásul 3-4-5 hónapja nem járt erre eMaffia,azóta vagy 60 topik nyílt, valszeg ezt pont nem fogja elolvasni,mert hosszú. Gondolj bele,ha a fentebbi két úriember,akik figyelik is a fórumot - Minden tiszteletem a tiétek!! - nem olvasták végig, akkor 4 hónapnyi ötlettömeg átrágásánál emaffia ezt olyan gyorsan ikszeli ki, mint a villám.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Napi xp helyett ösztönzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.14. 10:20 
Offline
katona

Csatlakozott: 2016.08.01. 07:56
Hozzászólások: 366
hát nekem sikerült elolvasnom :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Napi xp helyett ösztönzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.14. 11:29 
Offline
katona

Csatlakozott: 2016.01.11. 19:28
Hozzászólások: 319
Egyébként az xp a napi pofavizitek után pont arra elég,hogy az aktív játékosok,mint pl én, 49-es szintről 60-ra felfejlődtem úgy,hogy kb 1 szintnyi xp-t szereztem én,többit a rendszer. Úgyhogy igazából most már még annyira sincs értelme bűnözgetni,mert anélkül is lehet azért jól fejlődni,ha feljársz. :D

A szakadékok csak a szintmegállók között maradnak meg,mert mind feljárunk, játszunk,itt vagyunk,csak xp-t nem szerzünk a köszöntő xp-n felül, tehát az alattam lévőket sose fogom támadni,viszont a felettem lévők már nem annyira aktívak, sokaknál több xp-t szereztem a belépegetésekkel,mint ők 1 év játékkal és rengetegen mögém kerültek. 60-as szinten már nagyon kevés célpont van,aki nem ismerős, ami szintén nehéz dolog,hisz alig van fent átlag 20 ember egyszerre, lassan mindenki-mindenkit ismer, mert maréknyi játékos van. De most már 60-as szinten ott vagyok,hogy nekem már tökmindegy az xp,de kedvem továbbra se jött meg a gyűjtéséhez,csak most már mindegy,hogy hogyan-hova-mikor fejlődök, 70-es szintig már csak alig pár célpontot fogok veszíteni.

Úgyhogy végülis a célt elérte a játék, a szintmegállók megindultak felfelé. Mondjuk egyszerűbb lett volna ösztönözni a játékosokat a fejlődésre,mint kényszeríteni,de mindegy. Remélem érthető a két szó közötti különbség, egy játékban.. (ösztönzés-kényszer)

Legegyszerűbb módja az lett volna,ha behoznak a magas szintűeknek extrákat, pl egy 20-as el se tudja találni a 60-ast, vissza is lehessen támadni 20 szintet, így egy erős 40-est egy közepes 60-as is megver,de a 60-asnak ugye nehezebb szintet lépni, míg egy 40-esnek jóval egyszerűbb, lép 6-8 szintet és már ő az erősebb, ami miatt a 60-as is belehúz. Új fegyverek 65 fölött,erre volt is egy topik, ahol ugye a 99%-os kidolgozás kevés volt és kútbe esett. 65+-os fegyverekkel már lehetne kisebb a visszatámadási szint a 20-nál, azok viszont jóval erősebb fegyverek lennének,amikkel egy gyenge 80-as simán odavissza gyaláz egy erős 50-est. Stb,lettek volna itt olyan megoldások,amikkel a játékosoknak lett volna kedvük játszani,a játék is megújul, új célok,stb,ehelyett a töménytelen megszorítások,adók, kamatcsökkenések, amik nem tudom milyen világban motiválják a játékost,de elfogadom. A kamatcsökkenések pont arra voltak elegek,hogy már nincsenek 16 fős családok, nem akar senki sem kamatoztatni/ küzdeni érte,csak szépen bedobják a védelmipénzt és elszotyiznak 6-8 fővel, szóval a családi háborút is kihúzhatjuk a küzdelemmel együtt. Maradt a bűnözés,vagyis az se igazán,mert értelme továbbra sincs, ráadásul nem is kell ahhoz,hogy xp-t gyűjtsünk. Elég belépni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Napi xp helyett ösztönzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.14. 16:18 
Offline
katona

Csatlakozott: 2016.08.01. 07:56
Hozzászólások: 366
semmit nem érünk semmivel ameddig maffia nem veszi rá magát hogy foglalkozzon a játékkal


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Napi xp helyett ösztönzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.14. 16:49 
Offline
kezdő

Csatlakozott: 2017.09.07. 14:17
Hozzászólások: 12
Sziasztok, ezzel a küzdelem/fejlesztés résszel kapcsolatban lenne nekem is egy ötletem, ide írnám itt úgyis elég aktívak vagytok most. Az való igaz hogy alacsony szinten ha valaki nagyon skilles, akkor azzal nem sokat lehet kezdeni (én boxerrel ütök le 30-asokat jelenleg pl).

Az ötletem azzal lenne kapcsolatos h előre fele végtelenig lehetne támadni, visszafele pedig lennének szintcsoportok amin belül lehetne támadni, ezeket egy adott szinten domináns fegyverhez köthetnénk.

Pl.: Tec9 29-35
Uzi spec 36-41
AUG 42-48
Lupara 49-64
AK 65+

Azaz pl egy 41-es tudna támadni egy 36-ost vagy egy 48-as egy 42-est.
Persze a fegyverek között lehetne nagyobb eltérés is, hogy felfele nehezebb legyen támadni, vagy a szintekhez arányosan növekvően skill pontokat kapni stb, de az én ötletem mindössze ennyi lenne.
Üdv.:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Napi xp helyett ösztönzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.14. 18:54 
Offline
katona

Csatlakozott: 2016.01.11. 19:28
Hozzászólások: 319
Nekem nagyon tetszik, hogy visszafele a legjobb fegyver tartomanyaban lehessen tamadni. Igy a fegyver adta kulonbseg orvosolva lenne


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Napi xp helyett ösztönzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.16. 10:29 
Offline
katona
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.21. 11:11
Hozzászólások: 290
Vissza olvasva egy jó 10 sorral megtudnám rövidíteni,de ha tudnám is szerkeszteni,akkor sem változtatna rajta sokat,így utólag ránézésre is nagy és ha feljönne emaffia szerintem is kb 0 az esélye hogy ezt elolvassa.

Ezért is kellene innen kivenni santiago és Ramiel ötletét külön topicokba,hátha lenne belőlük így valami.

_________________
Nincsen lehetetlen... csak tehetetlen ember!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Napi xp helyett ösztönzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.16. 10:53 
Offline
katona
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.21. 11:11
Hozzászólások: 290
A napi belépési xphez kötöm ezeket a változásokat:
Kevesebb csempe és műkincs hirdetés van kint és szinte teljesen eltűntek a megbízások,amik néha kint vannak azok is picik és szinte ezek is majdnem mind a legminimálisabb pénzekért vannak meghirdetve.
Mikor az egyik fejlesztési csomagba bekerült a játékba a lehetőség hogy 100%ban lehessen a megbízásba tolni az xpket én akkor nagyon megszedtem magamat,akkor kezdtem el ész nélkül tolni a megbízásokat,a tisztelet pontjaim hamar elszoktak fogyni,pedig én nagyon odafigyeltem hogy melyikre nyomok hogy a lehető legoptimálisabban használjam el.
Annyi megbízás volt kint hogy amiket a nevemre raktak ki folyamatosan vissza kellett mondanom a nagy részüket,volt hogy átengedtem másoknak,mert nem tudtam megcsinálni,és ezt akkor amikor a killerben 300 körül nyomattam a kémeket,akkor minden felezőm megvolt,mert megtudtam venni és megtudtam duplázni vele a nagyon jó fizetésemet,több pénzem volt egy héten,mint amennyit egyedül egy maxos családban fosztásokkal a don megtudott keresni,vagy később,mikor egyedül voltam a maxos családomban,összetudtam szedni!

Ezután bevezetésre került ez a napi xp és egyszer csak minden megváltozott,szombaton és vasárnap amikor a legtöbb szokott kint lenni,jó ha van kint 5 darab egyszerre 10/xps áron és ezek vagy 10.000 vagy 100 xpsek,a megbÍzásos része a játéknak lassan a cigaretta csempészés sorsára jut.

_________________
Nincsen lehetetlen... csak tehetetlen ember!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Napi xp helyett ösztönzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.16. 11:08 
Offline
katona
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.21. 11:11
Hozzászólások: 290
Ez még kikivánkozik belőlem,nem hiszem el hogy ez a napi belépős xp,nem tette feleslegessé a fejlődés gyorsítót és részben az időfelezőt.

Ameddig elég aranyat vesznek az emberek hogy skillezenek,addig nyilván nem tesz lépést emaffia a változás felé,de amikor ezek a skillezők felérnek egy elég magas szintre és ott nem találnak elég célpontot,nem fognak aranyat venni és talán még törölnek is,mégis mi a fenéért lennének itt,ha a sok beleölt pénz után az aktív játékukkal egy zsákutcába kerültek...

Kb én a 928. voltam rangban a 35ös szinten nem is olyan rég,most meg kb a 914.(fel írtam a játékban,pontosan meg van ott) vagyok és nem léptem szintet,egy játékos most is a hétvégén biztos hogy törölt.
Azt meg nekem senki se mondja hogy a 928 játékosból azok töröltek akik évek óta nem néztek fel,mert azok már tesznek a játékra vagy újra elkezdenek játszani ha már ennyi kihagyás után feljönnek és nem hinném hogy ők törölnek,értelmetlen lenne ezért évek után feljönni.
A jelenlegi játékos állomány fogy,azok akik eddig feljártak.
Kiváncsi leszek hogy amikor decemberben belépek hányadik leszek szint lépés nélkül,elvileg mivel ritkábban nézek fel,meg kellene másoknak előzniük és nem pedig előlem kellene elfogynia a játékosoknak.

_________________
Nincsen lehetetlen... csak tehetetlen ember!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Napi xp helyett ösztönzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.16. 15:41 
Offline
katona

Csatlakozott: 2016.01.11. 19:28
Hozzászólások: 319
En 305. voltam, viberen Santiago irta nekem, most 150en belul vagyok es 1 szintnyit fejlodtem. Tehat 150en semmit. Es en vagyok a szintmegallo, aki ellen fel kell lepni eroszakosan.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Napi xp helyett ösztönzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.16. 16:10 
Offline
katona
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.21. 11:11
Hozzászólások: 290
Itt is az a baj,hogy azok szívnak akik sűrűbben járnak fel,vagyis akik aktívabban játszanak.
Akik előtted vannak azok meg nyilván még rosszabb helyzetben vannak,részben ezért sem járhatnak fel kicsit sűrűbben,vagy egyszerűbben kevésbé aktívak,fent nincs is nagyon értelme aktivkodni,mert nincsen miért,lassan te is erre a sorsa fogsz jutni.

Ezzel egészen egyszerűen csak az aktivitást bünteti emaffia.

_________________
Nincsen lehetetlen... csak tehetetlen ember!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Napi xp helyett ösztönzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.16. 16:34 
Offline
katona

Csatlakozott: 2016.01.11. 19:28
Hozzászólások: 319
Egyebkent annyit ert el ez a fejlesztes, hogy ha egyik nap csak este 10kor tudnek feljonni egy kicsit, akkor inkabb mar nem jovok fel, mert foloslegesen kapnek egy csomo xp-t..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Napi xp helyett ösztönzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.16. 16:42 
Offline
katona
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.21. 11:11
Hozzászólások: 290
Írj helpdesken keresztül hogy ez így nagyon nem jó és csináljanak valamit,egy próbát megér.

Tudnánk kifejteni erőt,ha meglehetne szervezni hogy 2 napra mindenki aki csak teheti menjen szabadságra,2 nap a legminimálisabb idő amire ellehet menni szabadságra.

Én is kerülöm a játékba lépést a napi xpk miatt.

_________________
Nincsen lehetetlen... csak tehetetlen ember!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Napi xp helyett ösztönzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.16. 16:50 
Offline
katona

Csatlakozott: 2016.01.11. 19:28
Hozzászólások: 319
Nem hiszem, hogy szintmegallokent szamitana a velemenyem.

eMaffia forumon: "Ami a cél a kicsit megtartás, a nagyok közötti egyensúly megteremtése és a legfontosabb: szint megállók játékának ellehetetlenítése"

Veletlenul sem okot adna a fejlodesre-jatekra, inkabb az ellehetetlenites. Ami sikerult, mukodik. Ha irnank neki helpdesken, azt kb pozitiv visszajelzesnek venné, ahogy ezt a topikot is kb.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Napi xp helyett ösztönzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.16. 16:57 
Offline
katona
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.21. 11:11
Hozzászólások: 290
Ha lenne elég aktivitás,akkor itt a fórumon kilehetne jelölni egy napot amikor a lehető legtöbb játékos szabadságra menne.

Vagy egyszerűen nyitni egy elégedetlenségi topicot és minél több játékos írhatna oda hogy ez így nem jó,de a legjobb a szabadságolás lenne,az én karakteremnek mindegy,holnap szerintem fellépek a játékba és mindenkire ráírok,meg beírok az NCbe is,ha bannolnak hát bannolnak,legalább ide sem nézek fel többet.

_________________
Nincsen lehetetlen... csak tehetetlen ember!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Napi xp helyett ösztönzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.16. 17:11 
Offline
katona

Csatlakozott: 2016.08.01. 07:56
Hozzászólások: 366


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Napi xp helyett ösztönzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.16. 17:14 
Offline
katona
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.21. 11:11
Hozzászólások: 290
Azért,mert így emaffia láthatná hogy mennyien elégedetlenek és hogy képesek lennénk összefogni,ez csak egy figyelemfelhívás lehetne,úgy képzeld el,mint a munkahelyen a sztrájkot.
Két nap bevétel kiesés nem nagy összeg,persze ha kamatoztatásról van szó,az már más tészta.

De ha úgy gondolod hogy most minden rendben van akkor nem mennél szabadságra,ha meg elégedetlen vagy és egy játéktól többet vársz el,akár csak annyival,mint amilyen régebben volt,akkor szabadságra mennél,nem kötelezhet senki semmire sem,főleg egy másik játékos nem.

_________________
Nincsen lehetetlen... csak tehetetlen ember!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Napi xp helyett ösztönzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.16. 17:19 
Offline
katona

Csatlakozott: 2016.08.01. 07:56
Hozzászólások: 366


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Napi xp helyett ösztönzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.16. 17:28 
Offline
katona
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.21. 11:11
Hozzászólások: 290
Legyen,meggyőztél,én már csak autókat gyűjtök a játékban,másra nekem nem való.

Akkor azt kell megvárni amikor már minuszos lesz a játék,egyszer volt rá példa,emaffia rögtön is reagált rá,addig minden marad úgy ahogy most van.
Az én szintemen 25 nap egy szint lépés,ha ez a szám állandó,akkor 14 és fél szintet lépnék egy év alatt.

Te is akkor egy év múlva,ha aktív vagy és te aktív vagy akkor 14 és fél szintet lépsz csak a belépések miatt,ha közben nyomsz pár bűnözést és megtámadsz pár játékost,miközben az ezekért kapott xpd nem megy megbízásba,akkor ennél több szintet lépnél.
Nem tudom hogy hányas szintű játékos vagy,de azért azt eltudom képzelni hogy mennyi célpontod lesz egy év múlva,ha a játék nem lesz minuszos és nem kényszerül emaffia változtatni valamit.

_________________
Nincsen lehetetlen... csak tehetetlen ember!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Napi xp helyett ösztönzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.16. 17:39 
Offline
katona

Csatlakozott: 2016.08.01. 07:56
Hozzászólások: 366


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Napi xp helyett ösztönzés
HozzászólásElküldve: 2017.11.16. 17:45 
Offline
katona
Avatar

Csatlakozott: 2015.07.21. 11:11
Hozzászólások: 290
Te is elég magas szintű vagy,már ott eléggé élvezhetetlen lehet a játék,még feljebb meg még rosszabb...

Az a baj,hogy a napi xpk azokat nem is igen zavarják azokat akik nem néznek fel minden nap,úgy járnál mint santiago,aki alattad van szintben az ott is fog maradni alattad,de te egyre feljebb mész és egyre fogynak majd a célpontjaid.
És te is szépen költöttél a játékra.

_________________
Nincsen lehetetlen... csak tehetetlen ember!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 56 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron